godkväll gott folk

Idag har det varit underbart väder och jag har bara njutit!

Firade en regnig midsommar i stugan med släkten, känner att jag nog vill göra något annat nästa år!
På midsommardagen var det bättre väder och vi badade så mycket det gick, eller barnen badade, inte jag för jag hade glömt badkläderna hemma, precis som jag hade glömt Luas regnkläder...
Åkte vattenskoter för första gången och shit vad skoj det var!! Egentligen är jag inte förvånad, jag älskar ju fart och jag älskar vatten kombinationen borde funka eller hur?!

På söndagen var det toppen väder solen sken från en blåhimmel och jag fyllde år, kan det bli bättre :-)
Fick flera fina presenter bland annat ett halsband från Lilla Lisa http://www.lillalisadesign.se/shop/show_product_pictures.asp?artnr=DALAH%C4ST+ANNIE
Mamma hade sett till att barnens namn blev ingraverade också, TACK mamma!!!! ♥

Jag och Andy valde att åka hem på eftermiddagen, så vi tog Lua och åkte till Dammsjön för ett dopp, årets första och det var så skönt!
Sen var det slut på den födelsedagen...

Idag har jag skutsat runt på lillebror som skadat sej när han skulle åka waterskate, hm heter det så?? :O
bjuder på lite bilder:

vy från bryggan

lite av maten

vattenskoter, inte jag som kör!

Casper

samma vy som tidigare från bryggan, lite sämre väder ytterligare lite sämre väder
senare på kvällen samma vy
Lua på favoritstenen

Tack för nu ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0