midsommar

Undrar varför vi i vår familj har lyckats samla högtider och födelsedagar, som om det inte är stressigt nog att ha en familjehögtid så ska vi dessutom ha ett eller flera kalas också.
På fredag är det midsommarafton på söndag är det en i familjen som fyller år och på måndag fyller min kusin 20. Tror att ett kalas får bli medans vi är kvar i stugan! MEN det innebär också att det ska bakas och lagas mat för inte bara en dag utan 3 dar och efterrätter och tårtor på det! SUCK!
Igår klippte jag gräsmattan och planterade lite, idag har jag mest tagit hand om Luafisan som inte mår något vidare. Igårkväll hade hon 39,6´ när vi la oss, under dan har hon varit riktigt pigg och vi tog en tur till lekparken med lunchen i korg. Hon orkade en stund sen ville hon hem och sova. Jag hängde upp hängungan och hon somnade i min famn när vi gungade.
En underbart söt igelkott kom på besök hos oss idag, inte rädd alls och Cappe satt bara någon meter ifrån den.

http://www.hovberg.se/resmi/igelkott_algerisk.jpg lånad bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0