Möhippehelg

I lördags var det äntligen dags för möhippan som jag varit med och fixat. På fredagkvällen dök det upp hinder efter vägen och det kändes ett tag som att hippan inte skulle bli av alls, men trots allt så belv den av.
På morgonen lämnade vi barnen hos mamma och sen hämtade vi upp de andra och for sen till Kvarnsveden och den oväntande bruden. Hon såg väldigt förvånad ut, men följde med oss ut i bilen.
Första stopp var IKEA Valbo där det var kisspaus, mest för att skoja till det lite. Vi hade sån tur att IKEA visst hade väntat in oss och därför bjöd de första 1000 gästerna på cider i champagneglas som man fick behålla :-) vilket jippo, bara för oss ;-) ....eller ...
Fångarna på Fortet var fruktansvärt roligt, mycket roligare än jag väntat mej!!! Dit blir det absolut en tur till!
Tråkigt nog slutade den turen med en slagen brud, ja hon ramlade ner från en klättervägg och skadade sin fot, dessutom tillräckligt illa för att på söndagen skicka ett foto på sej själv sittandes i en rullstol på akuten.

Sen kördes bruden hem för tillsnyggning innan middag på Malu, den alltid lika underbara resaturangen! Skratt, skratt och åter skratt! Sen när Malu stängde gick vi över till S1 innan bruden sattes i taxi.

Söndagen mådde jag väl sisådär och tog det ganska lugnt, ja tills barnen skulle hämtas menar jag såklart.

Bilder kommer förhoppningsvis senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0