natta skrivande

Mitt i natten sitter jag här och skriver, klockan är 01.12 och jag har för en liten stund sen kommit hem från Falun och akuten. Inget allvarligt har hänt utan åkte in med min bror som fortfarande har ont i sin fot efter att han skurit sej vid stortån i lördags. Nu hade foten svullnat upp och även en bit upp på smalbenet samt att han var röd. Stora syster satte in sitt veto och lillebror fick snällt masa sej till sjukan!! Trots lägenheten full av festande kompisar ;-) 5 ½ timme senare hade det konstaterats att han har en inflammation och måste äta antibiotika, nä hä?.....
Nu har jag kollat på tårtor då jag ska göra en bröllopstårta om 3 veckor eller nåt sånt, alltid lite pirrigt innan, och jag lever med tårtan i tankarna länge, funderar, modellerar, garnerar osv osv drömmer tårta också kan jag avslöja ;-)

Sån här tårta skulle jag vilja ha den dan jag gifter mej OM jag gifter mej, älskar den!! :

http://ultimatecake.se/bilder/06sep16a.jpg
http://ultimatecake.se/bilder/08aug23a.jpg fast den här tilltalar mej också på något vis, älskar att den är så traditionell men ändå annorlunda

http://ultimatecake.se/bilder/08mar01b.jpg nu är jag inget stort fan av lakrits men, modellen är urläcker!!

Det finns precis hur mycket tårtor som helst och den dan jag ska bestämma mej för MIN tårta oj oj, ja det vill jag inte ens tänka på! Tur att jag får göra av med lite idéer och kreativitet på andras tårtor så länge! :-)
Alla tårtbilder är från www.ultimatecake.se en av de bästa idésprutorna när det gäller tårtor! De har några specialiteter som de kör med och det gör dem lite orginella :-)

Nu måste jag nanna så jag hinner sova nåt innan det är morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0