sommarlov, mitt sköna sommarlov..

OJ OJ OJ vilken händelserik vecka!!
I måndags var jag och barnen till lillebror och tapetserade, det tar sån tid när man har två barn med sej, men ja ja. I tisdags vaknade jag med huvudvärk som inte ville släppa, men framåt eftermiddagen så hämtade jag Toffe och vi åkte till mamma och klippte gräs och rensade stuprör- kul jobb...
Mamma bjöd på grillat som jag och Toffe lagade ;-)
Igår onsdag tapetserade vi äntligen klart!! Firade det med att köpa nytt gardintyg, ja jag menar vad ska jag annars fördriva tiden med nu när jag inte behöver åka till bror och hjälpa honom?!
Sen kom Andy hem på kvällen för att sova, hans kollegor var med för att räkna lite på plint till vår kommande???? altan ( den som jag önskade i 30-års present och inte fick) men nu KANSKE....
Idag torsdag har varit en spännande (och stor) dag för vår familj, mer säger jag inte :-P
efter att Andy åkt till jobbet så åkte jag och barnen till Stina för en heldag med mat, fika, prat för oss mammor och lek för barnen, dan avslutades med en tripp till Bäsna trädgård och trollstigen, mycket spännande för barnen som var i sitt esse! Nu har jag stoppat två skitiga och trötta ungar i badkaret, kanske hinner och orkar jag sy lite gardin när barnen somnat ikväll, om jag inte ska försöka plantera eller kanske städa....

Ja inte är jag sysslolös på mitt sommarlov iallafall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0