härmas lite ;-)

Min lista:

Vilken svordom använder du mest? skit...
Äger du en iPod? en vad?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.30 fram till idag, nu ska jag inte ställa klockan på ett tag ;-)
Hur många resväskor äger du? uhm 3? tror jag
Använder du flip-flops? nej det gör jag inte
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi alternativt City Gross
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Alla gånger, HATAR att vara med på kort!!!
Vilken var den senaste filmen du såg?
FILM? jag minns inte ens
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? både och helst, måste det ena utesluta det andra?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ett nytt liv, nej då, men ett nytt hus!!
Har någon någonsin kallat dig lat? kanske, men då tror jag att de tagit fel på person hahaha
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej men skulle behöva en medicin som hjälpte mej komma ujpp på morgonen
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? en cd med Melissa Horn, Eva Cassidy, Salem AL Fakir och Regina Spector.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
svårt!  finns så många bra
När var senast någon stötte på dig?
I tonåren nån gång, minns inte ens längre!!!
Vad åt du till middag senast?
farmors köttbullar, pasta, jordärtskocksgratäng och sallad.
Använder du huvtröjor?
nej aldrig.
Kan du vissla? Ja men inte i rätt tonart haha
Vem var den senaste som ringde dig? sambon.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? stocken haha
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jaha det tror jag!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0243
Tittade du på tecknat när du var liten?
Helst inte faktiskt.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Kupolen
Hur många syskon har du? 1 hel syskon och en halvsyrra
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
Vilken film kan du alla replikerna till? vet inte om jag kan nån men isåfall tror jag att det är Drömkåken hahaha
Äger du några band t-shirts? hade en gång en med Magnus Uggla på
När flög du senast? 2008
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6+ barnstol.
Läser du för skojs skull? varje dag.
Pratar du några andra språk? svengelska
Diskar du din egen disk? ja allt för ofta
Har du gråtit offentligt? Ja, jag är en riktig lipsill ;-)
Har du en stationär dator eller en laptop? jag har två laptops, en vnalig och en mini, sitter jämt på minio då den andra är utlånad
Försöker du alltid lära dig nya saker? kan redan allt
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
nja vill egentligen itne märka mej, men kanske någon lite tatuering i framtiden


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inte nödvändigtvis
Kan du kasta macka? Ja.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vad har du med dig in på bion? den jag tycker om!
Vem var din favoritlärare och varför? Har haft flera, men på högstadiet var det absolut Claes Rindbro i SO, och på gymnasiet Ulla som jag bland annat hade i körsång.
Har du dejtat någon av en annan religion? Tror det.
Vad har du för väder? soligt
Har du en blogg? Japp
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?musik i alla former.
Gillar du att flyga? Ja!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? tålamod och intresse
När sov du senast på golvet? när jag lekte med mina barn för ett tag sen trött mamma somnade på golvet under leken
Vilken är din favoritdrink? martini bianco
Gillar du din boende-situation? NEJ.
Vilken är din mammas hemstad?
tror nog att jag får räkna Borlänge som hem stad.
Din pappas hemstad? Borlänge
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? många.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? kan de vara annat?
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nej jag pratade inte, jag skickade lappar =D eller hur Sofia?
Vilken är din favoritfrukt? Vattenmelon, körsbär, hallon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte kalorier, men kolhydrater
Hur gammal blir du nästa födelsedag? har slutat fylla, men firar den gärna
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja tyvärr, speciellt när andra skriver
Tror du på liv på andra planeter? varför inte?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? måste nog tyvärr säga Heh min socialrättslärare
Tror du att Gud är man eller kvinna? Könsneutral. bra svar snor det rakt av av Sandra!
Vad var det senaste du åt? pastasallad med skinka, ruccola och massor med inlagd vitlök
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? vet inte, men tror samma kön

Hur valde dina föräldrar ditt namn? skulle kunna bli en hel uppsats ;-) Lin efter blomman (ögonen som blomman och håret efter linet, Ellinor för att det var det namn som de kunde tänka sej och som liknade Lin mest då de fått så mycket protester mot Lin av släkt och vänner Therese för att det var ett släkt namn
Gillar du senap? mmm
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Det var väl själva f-n att inte detta ska gå"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig! är höjdrädd

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? hmm Tjorven kanske eller Lotta på Bråkmakargatan
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej, bara från tradera
Tycker du om att krama folk? jag är nog ganska kramig av mej.
Skulle du säga att du är trendig? nej verkligen inte, men ja om det gäller inredning
Äger du en digitalkamera? Ja, det gör jag.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ja när jag var yngre var det en tjej jag liknade, men minns inte hennes namn

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland, beror på
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? finns många
Tycker du att du är attraktiv?
nej verkligen INTE!!!
Vad är du allergisk mot?Mjölk, cigarettrök, parfym (ibland) kanske pollen
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Fanns aldrig några alternativ
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som vill svara, men inget tvång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0