snö snö snö...

Jag hade ingen aning om att det kunde komma så här mycket snö! Det är härligt och känns ungefär som när en annan var liten. Barnen njuter men börjar lite smått tröttna de med.
Har idag tagit ett ordentligt snack med Borlänge energi och NCC då de hela vintern envisats med att ploga upp snö vid vår garagenerfart, vilket kommer bli ett stort problem när snön smälter. Eller problem och problem vi kommer ju kunna ha poolparty om vi vill :-/

Har idag varit upp till mamma för vi tänkte skotta, men det var redan gjort när vi kom, underbara grannar är bra att ha!!
Det såg iaf inte värre ut där uppe än här hemma, men jag tänkte bjuda på lite vinterbilder, samt en bild från min morbrors grav på årsdagen <3

På lördag har jag tenta och redan nu stortentaångest! men nästa vecka ska vi för första gången få komma ut i verkligeheten jag och mina klasskompisar för då börjar vår 2 veckor långa praktik, vilket jag ser framemot!

Nu ska vi äta mat och jag ska njuta av att ha sambon hemma ett par dar.
här en bild tagen från vår hall, grillen är nästan helt begravd! 1/3-10

och här en bild på vår trädgård fint inbäddad i snö 1/3-10

här står jag på garagenerfarten och fotar mot vägen 1/3-10

tomten ut mot vägen 1/3-10

mina söta åker pulka taget 27/2- 10

mot huset och garagenerfarten 21/2-10

tur vi inte behöver parkera här nu! 21/2-10

snöhögen igen... 21/2-10

min morbrors grav på ettårsdagen <3

snödrivan vid mor och brors hus taget idag 1/3-10
samma lika här med korten är tagna klockan 17 ca, och det är snöyra varpå korten blev lite mörka.


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÄNTLIGEN :-) Ser helt galet ut med så mycket snö, lika hos oss. JAAAA vi måste ses snart igen, är ju så satans trevligt! KRAAAAAM och lycka till med tentan vännen!

2010-03-02 @ 08:07:32
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0