söndagkväll

Jaha så var den helgen redan över, fort gock det den här helgen!
Första helgen hemma tillsammans allihop, och vi har iktne gjort nåt speciellt alls, vilket kanske kan bero på att flera av oss inte mår nåt vidare.
Lördagen började vi som sagt på sjukhuset med Lua som fått röda utslag vissa 1 dm stora. Efter att läkaren tittat på dem och konstaterat att han nog trodde att det var nån form av nässelutslag eller virusbaserade utslag- eller iaf att han tänkte kalla dem det tills vidare, fick hon en dos betapred och clarityn. De tog en snabbsänka som visade 20 vilket är en påverkan även om det inte är högt.
Idag ser hon mycket bättre ut och det röda ser idag ut som blåmärken- undrar vad de ska tro på dagis imorgon.
Idag har vi inte heller gjort många knop- uträttat några ärenden och sen slappat.

Imorgon börjar min VFU-period, alltså min praktik, jag hoppas att det blir roligt och givande trots att jag inte alls har någon lust att vara på Åkershem, men men.
Dessutom kommer mamma hem efter semestern- blir skoj att träffa henne igen- när det nu blir-
Nu ska jag gå och lägga mej och försöka sova trots en hosta som gör att lungorna är på väg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0