tillbaka till skollivet

Nu har praktiken tagit slut för den här gången, och skolan har börjat igen.
Roligt att träffa alla igen och det märktes att många haft det bra :-)
Idag avgör skolverket våran framtid genom att de kommer till skolan och ska bedöma utbildningen och om vi kan få examen eller inte. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!
Andy har åkt till Skåne och Ängelholm för en veckas plugg, och dagen igår avslutade han på Ullared shoppandes tillsammans med 4 andra köpgalna killar. håhå jaja! Men jag fick mej en jacka som jag hoppas att jag kan ha!
Idag är listan lång på att göra saker, ringa Blge energi står högt på den listan och sen är det städa, plugga, sy gardiner, och lite annat som gäller. Mamma kommer ikväll så jag kan åka och sjunga, skönt  med lite egen tid.

Bäst jag sätter fart för det verkar som att jag måste lägga till skotta snö på listan, men snaaaart är det vår!! Redan till helgen har jag hört att värmen kommer jippi!

kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy faaan vad grinig jag skulle blivit om min A shoppade lös i Ullared UTAN MIG! :-o ;-)



Håller tummarna stenhårt för attd et blir en socionom va dig vännen!

KRAM

2010-03-24 @ 07:44:50
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: lin

Nej då S. ;-) bara jag vet att jag får min beskärda del när jag åker dit! :-)

Han ringde och frågade om det var nåt speciellt jag ville ha, vilket jag såklart ville. Finns så fina Gripsholms kuddar där till halva priset och det ville jag ha om det fanns fina färger, men när han stod utanför och ringde mej så hade han såklart glömt att kolla på det....

ja ja..

Jag hoppas också att vi blir godkända som socionomutbildning vore skönt att kunna söka jobb även utanför Dalarna!

KRAM!!

2010-03-29 @ 11:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0