vad är det här?

Ja jag hoppas att vi får svar på det snart, då vi fått en tid på VC för Lua.
Lua har haft feber sen i söndagsnatt inte så väldigt hög men dock, sen kom hostan. Natten till fredag var vi vakna i 3 timmar för hon hade ont i öronen eller det var vad hon sa iaf. igår kom en konstig fläck i hennes ansikte under ena ögat, vi trodde att hon slagit sej eller nåt men sen kom en lika fläck under andra ögat också. Vi konstaterade bara att hon kanske hade ätit åt konstigt, men sen började händerna också få fläckar... och ja så här såg hon ut när vi tog av henne kläderna vid läggdags. Konstaterade att om det var nässelfeber så skulle fläckarna vara borta när vi vaknade, men det var de inte!! Så här ser hon ut idag på morgonen och jag bestämde med för att ringa för rådgivning. Det slutade med att vi fick en tid ganska snart. De frågade flera gånger om färgen på fläckarna och så, tillslut var jag tvungen att fråga om hon misstänkte hjärnhinneinflammation, vilket hon svarade ja på. SUCK!!! Tur att vi fick en tid!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade liknande utslag när jag var liten, kliade som bara fan! Mina kom när mitt immunförsvar var extra lågt, och jag har fortfarande en benägenhet att få utslag speciellt i ansiktet över kinderna och på näsan, som ju är typiskt för SLE. Hoppas att det "bara" var nåt tillfälligt! KRAM!

2010-03-08 @ 09:43:58
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0