vårtrött?

Eller bara helt slut av alla intryck som jag matas med just nu, ja det är frågan det!
Nu har jag bara 2 dagar kvar på den här praktikperioden, längtar faktiskt tillbaka till skolan men inte till alla läxor!
I helgen sov Cappe hos mormor och han vill dit till helgen igen, men jag har kanske lite andra planer på G.
I lödags var vi på vad som skulle vara pulkarace med C´s klass, men det blev som vanligt... Så trött på dessa barnsliga föräldrar!!! Dessutom blev vi påbackade av en okänd människa. SVINDYRT blev det för oss, då det hela går på vagnskadegarantin och självrisken på den är hela 5625:- :-//
Lördagen började inte bra heller för A. märkte att hans konto länsats av ett företag som han beställt en sak av. Han har nu spärrat sitt kort! SKIT!!!
I måndags kollade jag vår elräkning och fick en STOR CHOCK!! Vi som tidigare haft en årsförbrukning på fjärrvärmen på knappa 7000:- hade nu fått en räkning på 9300:- varav över 3000:- var fjärrvärme.
Thomas och Sofia var hem på kvällen och jag bad T. kolla räkningen, han läste av i skåpet och drog snabbt slutsatsen att nåt är väldigt fel, för just nu har vi en förbrukning på över 100:-/dag !!!! Nåt är alltså helt helt galet och jag bara ORKAR inte mer nu!
Kraft och vilja är nåt som står högt på min lista nu, ja förutom pengar förstås och vår och gärna ett dagjobb i sommar, semester och ja listan kan göras väldigt lång!!!
Ett fint hus med lite mindre att göra strå också högt på listan!
Kanske det här!..     

bild tagen från fiskarhedenvillan.se

eller det här    
http://www.myresjohus.se/Vara-hus/2-planshus/hus-cogito.aspx
tänk att ha ett eget autrium med persikoträd i....

eller det här som också är en favorit..

bild lånad från Götenehus www.gotenehus.se

Nej nu ska jag lägga mej innan jag drömmer mej bort för mycket, verkligheten kallar....

kram





Kommentarer
Postat av: Sandra

<3 <3 <3

Jag hoppas verkligen attd et vänder för er snart. Inte roligt att höra att det skiter sig gång på gång :-(



STOR KRAM vännen min!

2010-03-18 @ 08:08:09
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Lin

Tack vännen!!!!

<3

2010-03-23 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0