vfu

Nu har jag snart avverkat min första praktikvecka. Superskoj, intressant och otroligt jobbigt samtidigt.
Har min placering på ett serviceboende och har fått vara med på en massa saker.
Idag var vi dessutom på Barnahus och sen på Gemensamma krafter på studiebesök.
Mina dagar är långa vilket jag inte är riktigt van med 8-16.30 är lååånga dar :-)

Jag är helt slut på kvällarna och lägger mej tidigt vilket jag inte alls är van med. Lua stackarn som inte är van med långa dar på dagis somnar direkt vi kommer hem alltså redan före klockan 17 och sen sover hon hela natten till klockan ringer. Stackars liten ;-)

Nu ska tanten gå och lägga sej GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har också en VFU-are hos oss, han heter Per. Skulle hellre haft dig :-) KRAM vännen, så bokar vi in en dejt snart tycker jag :-p

2010-03-12 @ 10:14:54
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: in

Pommer eli Pompompom ;-)

tack hörru du.

Jag har en bra handledare som ger mej en massa uppdrag har redan varit med och lett ett personalmöte :-)

kraaam

2010-03-13 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0