El semestros

Passar på att blogga en snabbis medans barnen leker i sovrummet i stugan.
Vädret visar kanske inte sin bästa sida, men det regnar inte vilket jag har försått att det gör hemma.
I onsdags hann jag med massor innan vi åkte, städade, packade, tvättaade och grattade farfar på hans 80-årsdag :-) var och köpte en bukett till honom och han blev så glad, och dessuotm hann jag med utvecklingssamtal för Lua. Hämtade barnen klockan 14 och sen åkte vi, jag hann knappt åka till stan innan Lua sov och Cappe somnade när vi passerade Skräddarbackensby sen sov de och sov... Jag väckte dem i Örebro så vi kunde äta, köttbullar på IKEA satt fint i allas magar :-) han som la på maten på våra tallrikar tyckte visst att jag såg väldigt hungrig ut så han la på extra köttbullar, dem åt Cappe upp för han var väldigt hungrig.
I Jönköping möttes vi upp av en pappa/sambo som saknat oss och inte orkade bara gå och vänta utan därför hoppat in i bilen med jobbkompisar som skulle åka hem. Barnen blev överlyckliga när de fick syn på pappa

I stugan stöp vi alla i säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0