ensamstående!

från idag testar jag livet som ensamstående 2 barnsmamma, vi får väl se hur det går!
Barnen kommer få några väldigt långa dagar på fritids och dagis men det går inte att göra något åt det, har försökt.

I fredags firade jag och A. 14 långa år tillsammans, vi började dagen med att A. städade hela huset under tiden som jag skrev tenta, på kvällen grillade vi en massa gott- fläskytterfilé, baconlindade sparris, korv (till barnen) majskolvar, till det en sallad på tomat, basilika och mozarella med olja och balsamvinäger. Gott!
Sen var vi och tittade på brasa och fyrverkerier, Lua ville inte åka hem, förens fyrverkerierna började då ville hon åka hem NU!
Efter det åkte vi hem och somnade till en film. Mysigt?!

Skola den här veckan, måste försöka få tag på en lagbok, har ingenlust att köpa en för en 7,5 p kurs! Jag ska försöka att inte gå in i den här kursen med negativa tankar utan göra  mitt bästa av det hela! Jag vet ju att jag om en månad faktiskt kommer att få sommarlov!! Hela sommaren kommer jag att vara hemma med barnen, och det ska bli så skönt!


(alla bilder lånade)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har en gammal lagbok du kan få låna :-)

2010-05-03 @ 12:43:47
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: lin

TACK Sandra!!

jag har köpt en lagbok på tingsrätten :-)

känns lite stort att äga en egen lagbok ;-)

2010-05-05 @ 09:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0