Pingst!

Ljuvliga ljuvliga pingstväder!!! Solen skiner och jag är full av energi...eller ja låtsas kan man alltid, men har hört att man kan lura hjärnan om man intalar sig nåt tillräckligt många gånger så jag fortsätter pigg, pigg, pigg, full av energi....
Sambon är hemkommen på blixtvisit den första på 3 veckor, på måndag åker han igen och blir borta 1 vecka.
Ska under helgen försöka göra så mycket om möjligt här hemma för just nu hinner jag inte med.
Vill verkligen få klart barnens lekstuga, de har väntat ett helt år nu på att få den färdigfixad. Har under de sista veckorna satt nytt tak, men det är lite kvar samt väggar en ny dörr och i med fönsterglas i bågen, måla och in med möbler.
I eftermiddag ska vi till bästaste fostersvärmor och fira hennes 50-årsdag, har köpt massor med blommor som jag ska sätta ihop till en förhoppningsvis fin bukett!
Nu ut i solen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0