road?

Idag mår jag ungefär som vädret, kall, blöt, trött och deppig!
Trots att jag klarade tentan i psykologi är jag inte nöjd, känner att det inte är riktigt rättvist och jag får dessutom tankarna att det gick som det gick bara för att jag klagat hos lärarna.
Suck jag vet inte, men psykologi är ju mitt ämne, det jag kan!

Alltid finns det något att glädja sig åt och för mej blev det i denna stund en felskrivning- jag hatar sånt!!! Som t ex när någon skriver damsugning när de ska gå med slangmaskinen- då fundrar jag vad de ska göra egentligen ;-)
http://www.facebook.com/pages/Damtussar-ar-bara-ett-bevis-pa-att-man-har-annat-att-gora-an-att-stada/2 så jäkla fel det kan bli! jag trodde att damtussar var brist på rakyvel inget annat haha
eller som gruppen
Vi Som Gillar Att Sova i Skeden Med Någon Vi Älskar!!! haha hur gör man då???

ja ja hoppas att någon annan blivit road av detta för jag fick fnissa en stund iaf!
Nu måste jag städa innan mannen kommer hem, vore mysigt att kunna tända ljus och bara mysa ikväll nu när han  inte varit hemma på 3 veckor och åker igen på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0