tillbaka till verkligheten

Hemma igen efter en underbar minisemester på västkusten, så skönt att åka på semester nu innan alla andra gör det och man måste trängas överallt.
Att köra de 60 milen gick bra och var mindre jobbigt än vad jag förväntat mej, barnen var snälla nästan hela resan och det underlättar kan jag lova!
Det var totalstopp flera mil och jag kände mej aningen stressad för jag visste inte HUR långa bilköerna var, men det löste sig och med en tung gasfot så gick det undan så fort jag kom förbi de värsta köerna. När Mojjes nya skiva - inköpt på Ullared- snurrat om ett par gånger så var det Pippis tur i spelaren, Hej här är Pippi, Pippi det är jag, jag bjuder alla på kalas.... Kan den sången nu ;-)
Skolvecka av stora mått, sena kvällar och tidiga morgnar, trötta barn som tillråga på allt har jobbigt med astman nu.
Ikväll är det premiär för Cappe i Islingby ojoj vad han har längtat!

här kommer bilderna på Lua och nappträdet :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga bilder på Lua! Låter som ni haft en toppenresa omm man bortser från McD-incidenten... Hoppas ni får rejäl ersättning! KRAM

2010-05-20 @ 13:39:24
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0