dagen O- onsdag!

Idag var en bra dag!
Ringde imorse och väckte mamma som visst försovit sej, tror hon fick lite tacksamhetsskuld tll mej för hon valde att ställa in en sak för att kunna hjälpa mej med C, som fortfarande har feber. Älskade älskade mamma!!!
Hon kom lagom till lunch (som jag slängde i mej) och jag kunde sticka på vfu och info om psykiatri inom kommunen. Väldigt intressant måste jag säga, och ett område som kräver sin personal!
Hemma igen hade mamma plockat undan efter lunchen, plockat ur diskmaskinen, lekt med C. OCH manglat bort hela mitt berg med lakan!! WOW! det hade jag aldrig hunnit med!

Nu har jag haft mitt onsdagsmys med Uppdrag Granskning och sen Greys. Nu är det natta för mej för imorgon är det vfu hela dan 8- 16. Lovely!

Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0