drömmar

JUST NU önskar jag...

mer än vanligt att jag hade plats för en sån  här
Flygel i mitt vardagsrum!
Minns att min sambo en gång för längesen sa att jag en dag skulle få en egen...
För att få plats med en flygel så behöver jag ett större hus, jag får inte ens plats med mitt piano *sorg*

Julen är en favorit högtid för mej, och jag älskar julsånger, framförallt de norska! och jag saknar att inte kunna sätta mej vid pianot och drömma mej bort och "fördriva tid" med hjälp av musiken!

Det är så lätt att tappa bort sej själv, och egentligen är jag nog musikern Lin och jag saknar min musik!

Nu ska jag iväg och titta på frivården och sedan missbruksenheten för det kan ju också vara skoj...kanske. Även om drömmen att få jobba med musiken finns där.

Kram
L.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad du är pysslig och duktig, jag har inte ens satt igång med julgardinerna trots att de bara ska fållas :/ DUKTIGA fina stora Casper!!! <3 <3 <3 Förstår att du är stolt!



Du kan få komma och spela på vårt piano, fast det står i källaren ;) Kommer väl att flyttas upp från "musikrummet" om nåt av barnen visar intresse.



Stor varm kram!

2010-11-16 @ 18:38:07
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0