Juletid- stilla ro och frid

Förra veckan skulle jag ut på min första vecka vfu för den här terminen, det började sisådär!
På tisdagen lämnade jag en väldigt trött kille på fritids, han visade sej sen ha feber och när han gråtit ett par gånger på fritids så valde de att ringa dit mej. När han kom hem hade han nästan 39´stackarn!!
Tackolov för min underbara mamma så löste sej veckan bra ändå genom att hon kunde ställa in nåt möte och så så jag kunde vara med på vfu´n iallafall.
På onsdagen kom A. hem för att hjälpa till, så på torsdagen var C. hemma med honom. Vi hade planer för helgen som vi inte visste om vi skulle kunna genomföra, men det löste sej också :-)

Julen närmar sej med stormsteg och jag har alltid drömt om ett lugnt december där jag hinner med så mycket som möjligt samt njuta, hittills har inte det slagit in. I år kanske kanske!!
För jag är klar med julklapparna redan! jag som brukar springa runt på kupolen dan innan julafton och panik handla.
Nu ska jag pynta, baka göra julgodis och njuta med mina barn och faktiskt inte stressa!
Har en tenta kvar att göra, en födelsedag, och en ny kursstart, sen så...

Planerna för helgen var alltså pakethandling, på det stora varuhuset med blågul loggga. Dyrt blev det, men skoj och jag kom hem helt slut men med en massa paket och lite annat;-)

Nu ska jag sy klart kuddarna jag har börjat med, en är klar men jag har lite kvar på en andra.

kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0