Pysseltider

Fars dag och jag mår skit! eller idag är det lite bättre än igår och jag lever på hoppet och SKA vara frisk imorgon.

Hela veckan har jag mått sådär så när jag i torsdags var och handlade var jag förutseende nog att köpa med mej en tårtbotten hem, kan ni tänka er JAG har köpt en tårtbotten! Det är inte ofta det händer!!

Idag ska jag och barnen göra iordning den och överraska far i huset, det är han väl värd.

Kanske det kommer en bild sen.

Imorgon börjar studiebesöken igen och ja jag vet inte vad jag tycker om det, men men...

Snön är här och ljuset med den, julkänslorna är på topp och jag vill bara pyssla pyssla och pyssla, har inte ett dugg lust att gå tillbaka till skolan och läsandet igen! Hade mer än gärna pluggat klart nu!

Ni kan få se lite av det jag pysslat med på kvällarna nu. Nu har jag som vanligt inte redigerat mina bilder, måste lära mej det nu!

julkudde till vardagsrummet

Kudde i samma stil, men gjord tidigare, den är till Luas rum och ja hon älskar den så den bärs med lite överallt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0