Show must go on..

Ville bara säga att jag lever, iaf lite grann ;-)
Nu har vår tokjobbiga kurs i Socialt arbete börjat och det gäller att ligga i om man ska hinna med!
En klasskompis har räknat ut att vi behöver läsa dryga 120 sidor om dagen i 2 veckor för att hinna läsa allt som vi ska göra. Hipp hipp :-/
ja ni lär ju inte läsa er trötta på mej iaf, för jag kommer troligen inte ha tid för bloggandet ;-)
Helgen gick rykande fort som vanligt och nu är jag själv med barnen igen ett par dar. I fredags pluggade jag med 3 trevliga klasskompisar och sedan hade vi seminarium på eftermiddagen. Hela familjen hämtade mej i Falun och sen tog vi helg. Sambon lagade smaskig mat! Fläskytterfilé, ugnsbakad potatis och kantarellsås mmmums! Till efterätt bliev det äppelpaj som jag fixat under tiden. Idol och en sovande sambo fick avsluta fredagskvällen :-)
Igår var vi till Västerås för en shoppingrunda, var tvungna att lämna tillbaka den madrass som vi från början inte ville ha när våra braiga madrasser gått sönder och sen visade sej ha utgått och ja....
IKEA och shopping av lampor- hela 5 stycken så nu kanske mamma blir glad ( hon är alltid arg för att jag har så dålig belysning) sen fick alla sej ett par nya skor, vissa av oss fick 2 par hehehe

På kvällen var det dags för mej och lillebror att göra något som händer alldeles för sällan!!!! vi var ut på skoj bara han och jag, vet ni, det har aldrig hänt tidigare :-/ Leksand och ROCK äår itne helt fel, vi har ett gemensamt intresse :-) Queenmusik för hela slanten under ett par timmar, vilket var underbart även om ljudet var kasst, en sångare sjöng ordentligt surt, samt att det var väldigt lite publik. Men iaf!....

Idag söndag fick jag sovmorgon, det ni ;-) minns knappt det hände sist!
Har föröskt plocka här hemma men har totalt misslyckats, så veckan får tyvärr som vanligt börja med städning, alltid lika kul.

Nu ska jag hoppa i sängen för nu börjar veckor med massa läsning och långa dar i skolan.

Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0