som vanligt!

Vilken dag det har varit idag! Först föreläsning och sedan stängde jag och två klasskompisar in oss i ett rum på skolan för att läsa. Efter ett par timmar var det dags för VFU-möte. Det gick...
Hem och laga mat och sen lägga barn.
Tisdag betyder sjungadag, men idag blev det inte så då jag har ont i halsen och är trött trött trött! Hade planerat att sätta mej i soffan och läsa mycket intressant kurslitteratur, men nja allt detta blev inte riktigt som jag tänkt mej ;-)
Hann iaf titta på Glada Hudik gänget och som vanligt så längtar jag så tillbaka till Sjövik, med mina underbara vänner och alla runt oss. Att få jobba på det viset är verkligen drömmen för mej, det vore såå roligt och ja det är ju det jag är utbildad till!

Nu ska jag natta och se till att jag är pigg nog att läsa massor imorgon, får ta med mej boken och en kopp med the och sätta mej framför kaminen efter att jag lämnat barnen. :-)

Trista inlägg är det här just nu, men det är väl typ så mitt liv ser ut, nada glamour och nada spänning ;-)
Inte händer det nåt på inredning eller renoveringsfronten heller!

Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0