effektiva dagar= bra dagar!

Klockan är lunch och jag har redan hunnit massor! Lämnat barnen varit till skolan  ett par timmar, handlat krukor, handlat mat, tvättat 1 maskin, nu står plommonsylt och äppelsaft på listan, men först ska jag tända en härligt värmande brasa. Vad skulle jag göra utan min kamin?

I eftermiddag ska jag iväg och köpa/beställa golv- jag ska äntligen få ett riktigt golv i köket och hallen, vi ska även lägga in nytt i datarummet. Frågan är omvi inte ska ta och plocka ner taket i datarummet och göra iordninge det med när vi ändå håller på...

Kan hända att det snart kommer lite bilder på mitt hem nu när det händer grejer- äntligen!

Nu kallar plommonen på mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0