Fullt ös- medvetslös

Jag vet inte om det är stressen och mängden saker som ska hinnas med, eller om det är höstens intågande som gör det! Men jag är så slut! SKulle gärna sova eller ja bara sätta mej i soffan och göra INGENTING utan att känna att jag borde....
Läser en kurs som borde vara väldigt intressant, men nu har jag inte alls lust att öppna böckerna.
Idag tog sambon tag i vår infart, och ja jag ska verkligen inte klaga över det, men suck det gick ju inte att färdigställa utan nu står den uppgrävd med en stor jordhög i ena änden och allt grus tippat på vår lilla vad jag nu ska kalla det, uteplats?? det är lerigt och asfalten är högre än själva infarten. NU när hela blev uppgrävd insåg vi att underarbete inte alls existerade utan det måste grävas upp mer och göras från början, och när ska det finnas tid till det?

Hallen står halvfärdig och det fattas lister överallt (el nja men nästan) och jag orkar inte mer nu!

Eller så är det helt enkelt så att hösten som vanligt gjort med deprimerad och trött och att det är bristen på en gemensam semester som är problemet? Vad vet jag?
Jo en sak och det är att jag ska gå och lägga mej strax, för nu är det dags för pensionärer och Lin att sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0