Lampbrist

Den här helgen har jag bestämt mej för att få en massa saker gjorda, en del har jag hunnit, andra inte!
Eftersom det tydligen ska vara så jävligt att det regnar hela tiden nu när vi grävt upp marken (igen) så hann iaf inte det bli klart! Hur jag än försöker så kan jag inte glömma hur det vräkte ner när vi grävt upp marken för dräneringen, och detta är väl ungefär lika! Någon jävlas med oss det är jag helt säker på.
Jag har inte varit utanför dörren idag utan har koncentrerat mej på att måla klart hallen. Kändes som att det var ett nödvändigt val om det ska bli klart nån gång. Det tog hela dan men sen var sista väggen samt dörrarna målade, fodrena satte jag på plats och målade också, nu känns det bättre! Golv, en liiten bit tak och den sista väggen som ska byggas, sen är det bara att möblera! Äntligen!!!
Cappe var med mamma på Harry Potter dag och var supernöjd när de kom tillbaka och han fått en köttätande växt på köpet. Han har försökt mata den hela dan sen haha
Lua hon har varit ute i regnet och sen föjde hon med pappa och handlade godis.

Imorgon ska jag sjunga sen åker vi ev till Sågmyra eftersom Sofia sett en lampa på Calimeros blogg som är precis vad jag söker. Hoppas att den inte är alltför dyr då jag vill ha två stycken över köksbordet.
Har nyligen räknat ut att vi i detta hus lider stor brist på lampor (mamma är tokig på oss) och för att det ska finnas lampor i alla rum så måste det inhandlas 10 taklampor och minst 3 fönster/bordslampor. Inte för att vi har 10 rum, men hallen behöver 2 och köket behöver 2 sen är det vardagsrum, datarum, Luas sovrum, vårat sovrum, Cappes sovrum samt allrum uppe som behöver. Tur att det är så kul att handla! :-)

Over and out!

Nu ska jag hoppa i badet så jag är ren till sjungandet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0