Helg=

*ledighet för en del av oss
* arbetsdags för andra
*tid med familjen
osv osv
OM man INTE är STUDENT! för då finns det inget som heter helg och ledighet!

När ni andra njuter av er ledighet imorgon då sitter jag och gnuggar mina små i en sal på skolan. För det är tentadags igen.

Imorgon ska "Konformitet och avvikelse" avhandlas. Spännande samtidigt som det är skitnervöst!

Häromdan tror jag att jag skrev att jag hade otur och att det snart inte kunde bli värre, men se så fel jag hade. Oturen vände och...blev ännu värre! *trumvirvel*- Febern är här *ka-tjing* jajemän såklart att jag får feber så här en dag före tentan. Eller jag fick den nog redan igår, men jag kollade aldrig med termometer utan jag däckade redan kl. 21. Idag frös jag trots tjocktröja, tofflor och sprakande brasa och då var det bara att inse fakta- ännu en tenta ska skrivas som sjuk. Jag fattar verkligen inte detta, varför ska det vara så jä---a orättvist?? Vareviga tenta ska jag eller ett eller båda barnen vara sjuka. Blir så förbaskat LESS!

Idag är alltså inte heller en bra dag, men vad kan jag begära?

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0