shame shame shame

shame on you, shame on me!

Fy rackarns vad arg jag blir nu förtiden :-( ja alltså inte ARG!! utan mer arrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggg som ett jämnt arg som aldrig går över, om ni förstår vad jag menar ;-)

Troligen är det för att jag ligger under ständig press, som om luften ovan mej hålls nere med glapack. Om ni förstår hur jag menar?!
Jag blir alltså inte okontrollerat arg, det är inte det det är frågan om, utan bara det där ständigt återkommande. Sur och irriterad på mej själv för att jag inte lagt mej i tid- fast jag vet att jag BEHÖVER sömn!! sur och arg på en massa egentligen oväsentliga saker, sur och arg på personer som inte hör av sej med svar trots att de vet att jag står och trampar och behöver besked. Sur och arg på att tiden inte räcker till, trots att jag FÖRSÖKER! Sur och arg över att mitt hus looks like mess, sur och arg för att jag inte hinner vara med barnen mer än vad jag gör. Sur och arg för att jag blir arg på barnen när de trotsat mej till max. Sur och arg för att jag inte har tålamod som den bästa pedagogen.

ja jag kan nog fortsätta hur länge som helst...

Nu på kvällen har jag dessutom ångest deluxe och är ARG på mej själv för att jag tidigare tappade tålamodet rejält på L. som skrek hysteriskt när jag stod i ett viktigt telefonsamtal. Jag sa en sak som med all säkerhet skulle kunna misstolkas och det gör mej ont att jag sa det!!
Jag VET ju att hon bara var jättejätte trött!! MEN ibland är jag tvungen att göra saker trots att barnen är supertrötta, ALLT kan inte vänta till de somnat :-(((

TÄnk bara tänk vad skönt det skulle vara med lite fler timmar på dygnet, lite mera sömn, lite mera..........
Den listan kan också göras lååång!

Nu ska jag krypa ner hos mina älskade små, DET är verkligen det bästa som finns, att få mysa med dem och se dem sova sött och tryggt bredvid varandra.
JAG ÄLSKAR ER!
JAG ÄLSKAR DEJ Putteplupp! <3
JAG ÄLSKAR DEJ Gosnuppa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men vet du en sak att du är super duktig som pluggar heltid och är själv med barnen i veckorna, Det är inte alla som skulle klara.

Och alla är vi lite PMS-iga ibland ;)

vi gör så gott vi kan men ibland rinner det över.

stor kram på dig

2011-04-06 @ 20:34:26
Postat av: Anonym

det var från stina. blev ingen avsändare

2011-04-06 @ 20:35:38
Postat av: Sandra

Å jag älskar dig!!! Du är stark, du är god, du är en toppenmamma och du är BÄST! Försök att ta in det, sitt i solen och andas en stund, och boka sedan in en fika med undertecknad så att jag får fylla på dina reserver lite till... KRAAAAAAM!

2011-04-07 @ 08:26:50
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK SNÄLLA SNÄLLA ÄLSKADE NI!!



2011-04-07 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0