uppdatering dag 7 ja dag 7 på sjukhuset alltså ;-)

Nyopererad sitter uhm ligger jag kvar på sjukhuset, mår efter omständigheterna ok. Har lite ont och känner mej mörbultad, men det hör väl till antar jag.

Hade en illa inflammerad gallblåsa och vad jag förstod- etthundratal stenar från grus till centimeterstora... Det här gjorde att det blev svårt att få ut blåsan genom titthålen och var läckte ut i buken på mej. Så nu får jag antibiotika intravenöst i 3 dygn sen ska de ta nya prover och kolla om jag kan åka hem eller om jag måste fortsätta med antibiotikan.
Sen får jag fortfarande morfin insprutat i magen samt blodförtunnande som i 10 dar ska sprutas in i magen- vilket de visst räknar med att jag ska göra själv när jag kommer hem, vilket skämt! Det finns inte en chans i världen att jag klarar det!

Nu har de SNARKANDE tanterna på rummet somnat så det är väl bäst jag försöker sova också ;-)
Dessutom är det slut på mina krafter nu!

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0