uppdatering från sjukhussängen dag...3

Istället för att som jag trodde och hoppades få klä på mej kläderna och åka härifrån så fick jag snällt sträcka fram armen och återigen utstå ett stick och ett nytt dropp...
Farbror doktorn tyckte visst inte att det räckte med att nästan ha druckit ur en halv 33 cl Loka på 1 dygn ;-) och mat ska vi inte ens prata om!

Gör ett nytt försök att smöra för herr doktor imorgon!

Även om jag fortfarande har ont så är det mycket skönare att få ligga hemma i sin egen säng!!!

Nu ska jag lägga mej i min säng, i salen jag delar med 3 andra damer, modell äldre, förvirrade och aningen dryga...

Hoppas att ni andra mår bra!!

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0