Murphy och hans fru

Ja nu är det inte bara Murphy som är på (långvarigt) besök utan han har tagit frun med i släptåg. Jäkla skitgubbe, el kanske frun är värre förresten :-((

Hade ett roligare inlägg sparat, men nu har jag tappat lusten att fixa till det- det får alltså vänta på bättre tider!

Jag har haft en jävlig dag rent ut sagt och tror att jag ska bespara er den! bläääääää säger jag bara!
Nu hade det varit underbart med en trygg tröstande famn att gömma sej i, eller åtminstonde någon att dela det här med!...

Tentan har kommit och ja den ser...hm...svår? ut..

Nu ska jag försöka lägga min febriga dotter en stund så jag kanske kan få i mej lite lunch/middag snart, om inte annat så behöver jag en hel kanna kaffe för att orka med de här kommande dygnen, för de lär bli jobbiga!!

Tack och godnatt!

kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0