Nä nu är det natt igen!

Fasiken jag måste börja lägga mej i tid snart annars kommer jag inte orka länge till!!
Tisdagkvällar blir alltid sena för det är MIN kväll! Körkväll även kallad och min heliga dag. Älskar att sjunga och om inte jag hade en mamma som alltid ställer upp och tar barnen så jag får komma iväg, ja då vet jag inte hur det hade gått!

Det är verkligen allas vår rätt att nån gång för bara vara, och göra det som man mår som allra bäst av, för min del är det musiken ja i alla former men framförallt att få sjunga!

Men det gör också att jag går upp i varv och har svårt att komma till ro efteråt, så nu sitter jag här vid datorn- IGEN!

Imorgon är det skola igen och herr Pierre Bourdieu ska underhålla mej. Har lite svårt att se vad han tycker än så länge, men jag är glad att jag inte är född i Algeriet för deras kvinnosyn är verkligen förkastlig!

Nä nu tar jag min nyfunna franska vän (?) Pierre i handen och kryper till sängs. Han lär inte hålla mej vaken länge, jag somnar väl innan han ens kommit till punkt(en). Jag menar meningar långa som korta noveller kan göra vem som helst sömnig. Dessutom pratar vi inte riktigt samma språk han och jag så jag har emellanåt lite svårt att förstå vad han menar ;-)

God natt!
Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0