Det finns dag och så finns det dagar...

och idag var en sån dag, bläää!
Fördelen med att ha barn som är hemma från skola/dagis är att få sovmorgon :-) idag vaknade vi av att mobilen ringde kl 9.20 haha
Sen frukost, bad och ta hand om tvätt som gällde innan vi åkte till Bergebo för pulkaåkning. Backen var rena isgatan så jag tordes inte släppa ner dem där utan de fick åka i en backe bredvid, men de var lika nöjda för det.
Efteråt lovade jag dem (kalla det muta om du vill ;-) ) fika från konditori om de skötte sej då jag hade lite ärenden att göra.
Barnen har varit så fruktansvärt uttråkade trots lek och pulkaåkning så de har bråkat precis hela dan! och jag hade behövt plugga, men det var helt omöjligt!
När barnen ätit middag och sitt fika, sett bompa och nattats satte jag mej vid datorn och tänkte slappa, men då ja då kom BÅDA barnen ner igen och jag fick börja om med nattandet, SUCK!!

Ibland slås jag över vilken fruktansvärd förälder jag är när jag bara vill att de ska sova, eller leka för sig själva en stund!

Det känns att vara ensamstående speciellt när barnen är sjuka och en annan har sjukt mycket saker som måste göras!

nu ska jag unna mej lite extra sömn, för det känns som att jag kan behöva det, har en gedigen kurs framför mej och den vill jag verkligen klara!!

kram
L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig, kämpa på. Ibland tryter tålamodet för oss alla.kram

2011-01-25 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0