Jag visste det!!

Imorse skrev jag i min status på facebook "Bättre morgnar har jag haft, kunde jag skulle jag gömma mej under täcket resten av dan" eller iaf något liknande :-/
Visste att jag skulle gjort det!
Blä vissa dagar bjuder verkligen INGET positivt alls, utan är bara en enda stor plåga från morgon till kväll!
Tycker att vi skulle ha begåvats med ett antal dagar per år som vi kunde välja bort, radera, aldrig behöva uppleva!
Den här dan hade nog blivit en sån isåfall tror jag...

Skriver mer sen, för nu ska jag lägga mej så jag snart kan vakna upp och det är en ny trevligare dag :-)

Lägger upp en gammal bild som jag haft med tidigare för den är en av de bästa jag har på mej och min pappa tillsammans.
Pappa skulle ha fyllt 57 år idag.

kram!
L.

Kommentarer
Postat av: stina

<3<3<3

kram

2011-02-01 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0