MEDIKALISERAD? JAPP!

Just nu önskar jag såå att jag inte vore så himla envis, förnuftig och tänkande innan jag gör (vissa) saker.

Den där förbaskade ögoninflammationen jag fick för över två veckor sen har blivit VÄRRE!!

Bjuder på en bild från morgonen och en från igårkväll.
ser ut som jag tappat allt hopp ;-/

Igår skedde en rolig sak i vårat område, Casper var helt galen och sprang omkring hahaha.
Jag satt och pluggade när han kom och ropade att det var en luftballong utanför. Jag hade hört ljudet och reagerat på att det hördes så starkt, men det till att se det HÄR ja det är nåt helt annat!! HJÄLP vad nära den var!!!
Plockade fram både kamera och mobilkamera och tog lite kort innan Cappe övertalade mej att följa med till lekparken oc titta på landningen. Skickade sen en bild till tidningen oc de rigde upp mej.
Nu finns våra namn med i artikeln oc sonen är överlycklig!
Under tiden jag skrivit är lyckades jag spilla ut kaffe över datorn- inte så konstigt med tanke på att jag inte ser ett skit!! oc vissa bokstäver går inte lägre att skriva...

Nu ska jag bli klar med min tenta, ur i det nu ska gå till när jag inte kan skriva det som kommer efter G i alfabetet SKIIIIIIIIT LIV!!!

kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0