Varför??

Jag hatar att livet är så fruktansvärt jävla orättvist!!!
Borde ha lärt mej vid det här laget, att min släkt är fördömd och ska ha all skit som det bra går.
Nån plockar hem oss en efter en, men det är inte de gamla som får finna vila. utan de ska minsan finnas kvar här fångade i ovärdiga tillstånd, medan de som plockas hem är unga med många år kvar i livet.

I helgen har en underbar människa försvunnit från vår jord, två små barn 7 och 9 år har mist sin mamma. Vari ligger rättvisan?? JAG FATTAR INTE!!!

http://www.dt.se/nyheter/falun/1.3357378-kvinna-avled-efter-cykelolycka

Maria jag hoppas att du inte hann lida, och jag hoppas att min pappa nu tar hand om dej.
Så ofattbart konstigt att du skulle försvinna nästan precis 25 år efter honom, och att din äldste son fyller dan före mej.... Allt kommer igen, ALLT!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det finns inga ord.

Du och din familj finns i mina tankar!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-06-08 @ 12:29:42
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack vännen!!! big <3

2011-06-19 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0