5

dagar kvar på den här kursen, eller 5 dagar kvar till nästa tenta kanske jag ska säga ;-)
Bye the way- statistik suger, bara så ni vet...
Ja 5 ynka dagar kvar och idag verkar det som att det (o)väntade redan skett. :-/
Hämtade upp mormor efter dagens seminarie, efter att vi lämnat av Nahed hämtade vi barnen och åkte till mamma. Där hade farmor lagat middag åt oss allihop *kärlek* så en trevlig eftermiddag blev det där. Cappe var bara lite FÖR trött och slut... När vi kom hem tog jag tempen och javisst nog har han såklart fått feber. LAGOM TILL DEN FÖRBANNADE TENTAN!!!!!! hur jävla (rent ut sagt) typiskt är inte det???

Jag som tyckte att jag hade bra med tid på mej den här veckan att plugga in det sista, men nä hej så enkelt ska det inte få vara- som vanligt.

Imorgon tar jag med Cappe till mamma och mormor för att slutföra storstädningen jag påbörjat där. Dammning, dammsugning och torkning av golv återstår. Sen hem och betala räkningarna from HELL och ta hand om städningen i mitt eget hus eftersom det tydligen inte blivit gjort på flera dar nu.

Nu ska jag sova, kanske att jag vaknar i morgon och är på bättre humör?!
För nu har jag varit på dåligt humör sen i torsdag- utan anledning? njae....

Kram!
L.

Kommentarer
Postat av: Sandra

STOR kram till dig vännen min! Hör av dig när du har tid och ork för lunch eller fika <3

2011-03-29 @ 12:44:17
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0