ego-girl

Idag har jag haft en sån där dag som alla borde ha ibland!
Lämnade Lua på dagis för första gången sen hon blev sjuk och sen åkte jag till Falun för en träff med Vicke :-)
Vi har alldeles för sällan tid för fika, men idag fick vi till 2 timmar innan jag skulle klippa mej, Sandra hann jag se en skymt av innan jag fick lov att springa.
4 timmar tog det hos frissan och å så nöjd jag blev!!
Klippning, slingor, sen tvätt och massage efteråt föning, plattning och stylening. Toppentoppen duktiga Marlene!
Nu kommer jag aldrig gå nån annanstans och klippa mej!




fast det var inte enkelt att ta kort på sej själv, så ni får hålla till godo ;-)

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0