Minnens återkomst...

Idag har varit en ganska jobbig dag, gamla jobbiga minnen som kommit tillbaka av förklarliga skäl.
Min barndom har varit ganska full av sådan här händelser och just därför känns det lite extra!!!

Hur det än är så är det viktigt att varje dag skänka en lyckans tanke äver att vi får vara här med de vi älskar, att vi mår (för det mesta) bra osv.

Fick ett väldigt fint smycke igår av min mamma silverdesignern ;-) och jag håller smycket lite extra nära hjärtat just idag <3

Trots att jag försöker att tänka positivt och gott om alla lite extra idag ;-) så känner jag mej ändå lite arg på en person som har en sak som är min och som skiter i att höra av sej till mej!!

Lev livet och glöm aldrig bort att ta hand om dem ni har runt er och älska villkorslöst!

kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0