Skam den som ger sig

Skam den som ger sig är dagens tema, mer än så säger jag inte, men trägen vinner ;-)

Idag kändes det trots all snö som att våren är här, SOOOL och kvittrande fåglar och barn som cyklar. Årets första skrubbade knän förde det med sej också.

Mamma skulle in till lasarettet så lagom till jag skulle till skolan så hon, mormor och Casper fick åka med. Tur i oturen att hon är sjukskriven nu så C: kunde följa med henne!

På eftermiddagen fick jag och barnen en liten stund tillsammans ute- för första gången på länge- så roligt att bara få vara med dem en liten stund!!!!

Plockade in lite äppel och svarta vinbärkvistar som sattes i vatten nu hoppas vi på små blad och lite blommor om ett tag!

Barnen kunde inte hålla sej längre utan trampade sej fram till lekstugan och där inne lekte det jättebra tillsammans.

så fullt sysselsatta att de inte ens ser att jag tar kort ;-)

Våren är på väg, men snön ligger fortfarande kvar flera dm djup över hela gräsmattan...

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0