B-uppsatsskrivande

Att skriva B-uppsats själv är som ett låååååångt tentaskrivande. Om det är en plåga att vara instängd i en vecka eller ett par dar för att skriva tenta så är det ingenting mot att sitta instängd och skriva uppsats i 3-4 veckor!!!

Ibland ångrar jag att jag ville skriva själv, samtidigt som det är så mycket friare att slippa ta hänsyn till andra så blir de himland ensamt!!!

Uppsatsen är spännande och det gör att det är ganska lätt att få till och jag lär mej massor!
FÖr ett tag sen var den en person som talade om för mej att "alla tjejer med ADHD var tysta och lugna! vilket jag protesterade emot men h*n visste av erfarenhet att så var fallet... Jag vet nu ännu mer att jag hade rätt ;-)

Pendlar mellan att tycka att psykologer har rätt mot att sociologer har rätt beroende på vilken artikel jag läser, det svåra är att sätta ner foten och säga HÄR står JAG och sen stå för det.

Just nu vore det sååå mycket skönare att sippa paraplydrinkar skvalpandes i ett solvarmt hav, men men...
Hoppas att vännen och hennes familj har det bra iaf och att vi i vår ramilj kommer iväg på semester i Augusti som vi planerat! Känns som att det skulle behövas just nu!

Nä nu har jag hat paus alldeles för länge, nu måste jag sätta fart!

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0