back :-)

ja det blev verkligen OFF i flera dar, det enda jag hann med var tenta och barnen.
På söndagen körde jag igång diskmaskinen och på onsdagen funderade jag varför det inte fanns några muggar och glas kvar.. hmm jag hade glömt plocka ur maskinen. Så kan det gå...

Nu är tentan inlämnad och imorgon kör B-uppsatsen igång ordentligt :-) När den är klar är det sommarlov i flera flera veckor! :-) Gudars så jag längtar, även om det hade varit skönt att ha haft sambon hemma lite mer.

I fredags tror jag att min sambo fick nog av mitt pluggande så han fixade fram de (fulaste) 70-tals kläder han kunde hitta  och såg därmed till att vi kunde gå på 30-års fest. :-)

Bilder kanske kommer sen ;-)

Resten av helgen har tillbringats ute i trädgården och ja en del har jag faktiskt hunnit med där ute :-)

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0