pennan glöder..

Ja en sanning med modifikation om jag ska vara ärlig ;-) Skriver det mesta på datorn numera.

Ett par dar kvar till B-uppsatsen ska vara klar och nästa vecka ska den opponeras, sen är det SOMMARLOV!!!! I hela flera veckor, så många veckor att jag nog inte ens tänker räkna dem :-)

Till helgen är det dags för den årliga "Eriksson/Öhrn" fika/knytis/middag/glöggkväll eller annan festlighetsträff :-))
Vi ska för första gången vara hemma hos oss-mysigt! Grilla ska vi, och dricka vin :-)

Idag har jag varit hos logopeden med Lua, det gick bra, men jag tror att logopeden inte hela tiden förstod Luas humor ;-) En lättare språkstörning sägs det att hon har, så vi får väl se hur det utvecklar sig...

Nu måste jag fortsätta skriva uppsats!

Kram!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0