tillbaka?

Jag gör ett försök att komma tillbaka lite smått :-)
Troligen kommer bloggen se lite annorlunda ut i fortsättningen, men det känns helt ok!
Jag tänker inte ens försöka förklara mitt förra blogginlägg, bara konstatera att det var jobbigt, hemskt och jag vi ändå måste försöka lära oss av livet.

Nu har skolan kommit igång igen och den här terminen SKA bli MIN termin, så är det bara!!!!
Så nu ska jag ta lärdom av tidigare och göra mitt bästa. För att det ska bli enklare gör jag nyterminslöften (istf nyårslöfte)
1. Inte sitta på fb, mer än absolut nödvändigt, övrig tid ska jaa ta vara på!
2. träna regelbundet
3. njuta!
4. allt övrigt som jag i det tysta lovat mej själv ;-)

Ha en underbar dag!
Kram
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0